Nieuwjaarsbijeenkomst met Sandra Beckerman

1 januari 2017

Nieuwjaarsbijeenkomst met Sandra Beckerman

Foto: SP

2017 wordt het jaar dat Groningen er weer toe doet, zeker als de Groningse SP’er Sandra Beckerman wordt verkozen in de Tweede Kamer. Op de SP-nieuwjaarsbijeenkomst donderdag 12 januari om 19:30 in de Balkhoeve te Leek houdt Sandra Beckerman een nieuwjaarstoespraak. Alle SP’ers en sympathisanten uit het Westerkwartier zijn uitgenodigd.

Sandra Beckerman is onder meer bekend van haar acties voor het Nationaal Zorgfonds zonder eigen risico, tegen commercie in de wetenschap, en tegen de NAM. Problemen met de NAM spelen ook in het Westerkwartier. Sandra Beckerman stelt: “We hebben al laten zien dat we als Groningers kunnen winnen van gas-gigant NAM. Ik wil graag dat Groningers weer het gevoel krijgen er toe te doen. Dus ook iedereen in het Westerkwartier. Wat als de gemeentelijke fusie doorgaat? Dan heb je het gevoel dat je niets meer te zeggen hebt. Het enige wat we met z’n allen kunnen doen, is stellen: nu wij, pak de macht!”

Iedereen is uitgenodigd om de nieuwjaarsbijeenkomst van de SP bij te wonen. Tijdens deze bijeenkomst wordt ook een start gemaakt met de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen.